-
Как западните автомобилни компании промениха стратегията си спрямо Китай
Много чуждестранни марки произвеждат в страната и после изнасят, за да генерират печалби
-
Проблемите при електромобилите в Китай карат пазара да гледа с тревога към 2026 г.
Спадащите печалби на компаниите и очакваното въвеждане на данъци в индустрията помрачават перспективите за следващата година
2 -
Volkswagen планира да изнася автомобили, разработени и произведени в Китай
Германският автомобилен производител се стреми да използва нарастващото си ноу-хау в технологиите, за да подобри конкурентоспособността си
-
Китай ограничава износа на нови коли, които се представят за употребявани
Фирите, които искат да изнасят коли, регистрирани преди по-малко от 180 дни, трябва да докажат, че могат да осигурят следпродажбено обслужване на мястото на доставка
-
Geely ще използва бивш завод на General Motors в Китай за производство на екологични коли
Фабриката в Шенян разполага с годишен капацитет от 500 000 превозни средства
-
Китай изважда електромобилите от новия си петгодишен план за развитие
Страната засилва фокуса върху квантовите технологии, биопроизводството, водородната енергия и ядрения синтез
3 -
Чуждестранните инвестиции на китайските автопроизводители засенчват разходите им в Китай
Средният марж на нетната печалба в сектора на електромобилите в Китай е спаднал до едва 0,83% през 2024 г. от 2,7% през 2019 г.
-
Новите мерки за износ на електромобили в Китай целят да защитят репутацията на страната
Мярката трябва да ограничи износа на нискокачествени продукти, да предотврати дъмпинга и да накара компаниите да се конкурират чрез технологии, а не чрез цени
2 -
Китайските автопроизводители не изпълняват обещанието да плащат по-бързо на доставчиците
Засега само три концерна успяват да плащат в определения срок от 60 дни, показва репортаж на местна телевизия
Таг китайска автомобилна индустрия
Пазари


